Bild-update!

Okej, skriver lite har tills Cosmopolitan.se borjar fungera for mig igen... Sjukt irriterande!

Satt uppe och skrev pa min jakla essay till halv tva inatt, sen steg jag upp tidigt och fortsatte. Har precis lamnat in den nu, och mar typ daligt over hur dalig den ar. GAAAH! Menmen, 3 veckor och 6 dagar kvar nu. Haha.

Tankte ta en paus fran plugget nu (i typ en timma sa jag hinner ata middag), innan jag maste borja med uppgiften som ska in pa torsdag.

Sooo, we all love pics!


Aker over Anzac Bridge pavag hem fran IKEA


Massa grejer!


Och jag har hamtat ut mina Tiesto-biljetter!! CANT WAIT!!!

Wait, ska ata nu, ska lagga upp bilder pa nya moblerna snart! Har inte byggt ihop allt an, men vi har moblerat om i sovrummet litegrann och sadar... Sa jag visar snart!

(Vill ju bara bygga ihop mobler, inte alls plugga....)


Kommentarer
Postat av: Mutter

Många kartonger blev det!

2009-10-13 @ 20:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0