Visumet

Forresten, fick antligen mejl om mitt studentvisum, och i mejlet skrev hon att jag maste goa halsoundersokningen och lungrontgen IGEN. Det ar liksom 250 dollar! Gaaah... Hon skrev att jag kunde skicka in gamla intyg om jag hade gjort det for mindre an 12 manader sen, men den jag gjorde fore det andra studentvisumet ar ju langre an tolv manader sen... Men jag fattar inte varfor jag maste gora det igen, eftersom anledningen till att jag maste gora det in the first place ar ju for att jag bodde i spanien forut, men jag har ju liksom inte varit i nat high risk country sedan min senaste lungrontgen, saaa.... Jag har lite svart att forsta. Men, jag ska ringa dom imorrn och fa lite klarhet, annars ar det val bara att punga ut med pengarna sa jag far mitt visum. Har 28 dagar pa mig. Ar pa ett bridging visa nu mellan mina tva visum, sa jag kan forstsatta plugga (och jobba hoppas jag? stod inget om det?), men gaah, vill bara att allt ska ordna sig. Har inte tid att tanka pa alla dessa problem nu, maste skriva artiklar och analysera kommunikationsteorier!

Fick forresten inte lagenheten vi kollade pa i lordags heller, men nu har vi nagra nya pa g som vi ska ringa till imorrn och sedan titta pa nar vi kan, formodligen pa lordag. Vi maste flytta. ASAP. Detta funkar inte!!

GAAARH!!!

Ps. Wall-E ar typ varldens sotaste film. Nar jag ar trott och tittar pa den kan jag grata igenom nastan hela filmen! Ds


Kommentarer
Postat av: Mutter

Asch då, det var inte meningen ni skulle ha den lägenheten då. Håller tummarna för att ni ska hitta nåt bra snart iaf!



Lycka till med visat också, klart det kommer att lösa sig men dra vad struligt det har varit! Se det som educational...



Nu måste jag också plugga. Puss!

2009-03-03 @ 20:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0