visum igen

okej, ringde till dep of immigration idag, stod i telefonko i en kvart fran mobil (kul), och nar jag antligen fick prata med nan sa sa han att jag var tvungen att gora lungrontgen o allt oavsett om jag gjorde det forut. suck. 250 dollar liksom. ringde och skulle boka tid, men man kunde inte ringa fran mobiltelefon? gaah, skulle boka via internet men tankte att jag skulle gora det senare for jag var tvungen att ga ut och intervjua folk (vilket inte gick sa javla bra, har fortfarande ingen story och maste lamna in artikeln pa sondag! GAH!).

kom hem igen (efter att folk vagrat prata med mig och viftat bort mig med handen) och hittade ett mejl i min inbox dar det stod att mitt visum hade blivit godkant. Va? ringde till personen som skickat mejlet pa dep of immigration och hon bad om ursakt att hon skcikat det tidigare mejlet dar hon skrev att jag var tvungen att gora halsoundersokningen o det, att nar hon hade tittat narmare pa min ansokan insett att jag inte behovde det sa hon hade godkant det nu. Bara sadar liksom.

SA JAG HAR MITT STUDENTVISUM NU! whoooa! Och det kostade bara 450 dollar och inte 700, vilket ju ar skont. Tralala, massa stress bara rann av mig, vilket var skont.

Nu maste jag bara hitta en story om Paddington. Onskar nat kunde handa har...

Kommentarer
Postat av: Mutter

GRATTIIIIIIIIS! Nu ordnar sig nog intervjuerna också av bara farten!

2009-03-04 @ 21:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0