Nya inkop och skitartiklar

Har precis skickat in forsta uppgiften till uni, och det kanns inte bra alls. Den ar sjukt dalig. Men en artikel som inte handlar om nagot blir val kanske inte sa bra antar jag... Grat en skvatt av skam innan jag skickade den, men nu ska jag inte tanka mer pa det innan jag aker till skolan imorrn och sagas totalt (om typ exakt tolv timmar). Men den dagen den sorgen?

Ar sa stressad over allt som pagar just nu med skola, jobb, lagenhetssokande m.m. Dessutom maste vi lasa tidningen varje dag, men vemfan har tid med det?

Tidningen fran EN dag med alla bilagor och skit

Har dock kopt en ny alskling, en liten voice recorder som kommer hjalpa mig mycket nar jag intervjuar folk. 170 dollar kostade den, men jag behover den till skolan sa jag var tvungen att kopa den. Liten och sot ar hon iallafall! (Bestamde precis att det ar en hon...)

Bilden blev lite suddig...

Har aven kopt ett skarp, eftersom jag inte hade nagot, och en vaska eftersom jag alltsomoftast har med mig jobbklader till skolan tillsammans med alla bocker och grejer, sa behovde en lite storre vaska istallet for att ha med en miljon smapasar.




Baltet kommer fran Sportsgirl (inte en sportaffar, bara heter sa) och vaskan kommer fran Country Road, bada ar kanda och populara marken har i Australien.

Men nej, nu ar klockan elva och jag ska skriva en till liten tidningsnotis och sammanfatta 14 sidor text som jag skulle ha gjort forra veckan men inte hann med. Sen ska jag upp klockan 08.00 imorron och bli hackad i bitar av min larare... Gah!

God natt!

Kommentarer
Postat av: Mutter

Hoppas de kan lämna KONSTRUKTIV kritik istället för att bara strimla dig? Då får de på moppo!



Jiiises vad många träd de gör till tidningar! Roligt med lite nya pryttlar iaf, det känns lite bättre då förhoppningsvis?



Gör en plan, gör ditt bästa och så ska du se att det grejar sig, du kan! Älskar dig, PUUUUUSS!

2009-03-08 @ 23:16:48
Postat av: Agneta

Låter ungefär som om både du och din mamma har lika gott om tid över.......NOT!

Lycka Till!

2009-03-09 @ 07:19:07
URL: http://tetrissas.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0