Ny lagenhet!!!

Vi fick lagenheten!!! WHOA! Vi flyttar pa tisdag, sa om exakt en vecka har vi sovit forsta natten i nya lyan. Iiih! :)

Just nu ar vart storsta problem att fa ihop pengar till att som ska betalas nu pa en gang, $450 i deposit, $1760 i bond och tva veckors hyra i forskott ($880). Det ar en hel del pengar att hosta upp pa flacken liksom, sa just nu raknar vi typ femcentarna under soffan. Men det kommer bli sa bra sa. :)

Sen kommer vi bo i lagenheten med bara en soffa och en sang innan vi far rad att kopa mobler. Haha. Blir lite tomt ett tag, men det far ga... Jag sager att ett soffbord ar forsta prioritering, men Paul tycker en plasma tv, playstation 3 och en BBQ kommer forst. Suck...

Well, som ni forstar lar det inte bli sa mycket shopping narmsta tiden, men om jag vore rik skulle jag kopa mig ett par laga Minnetonkas:



Eller kanske hoga?




Jaja. Nu ska jag hitta fyra texter om fetma som jag kan vrida och vanda och analysera diskurser om, tanka igenom fragor till Understanding communication-intervjun och fundera over en story till nasta artikel. Samt lasa de vanliga 100 sidors readingsarna...

Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0