Jovars

Artikeln jag skrev var inte sa dalig som jag trodde. Brukar ju vara sa. Min headline var typ bast dessutom!  Men sen sa han ocksa att det fattades ju en del fakta och jag skulle ha behovt spinna vidare mer pa den, men det visste jag ju redan, jag hade ju bara inte tid till det eftersom jag bestamde mig for en story och borjade intervjua folk om det amnet dagen innan den skulle lamnas in. Nu ska nasta artikel in om tre veckor, den ska jag se till att gora riktigt bra...

Vackaren ringde atta imorse, skulle snooza ett tag och forsov mig. Gah.
Kom tio minuter forsent, hade min lecture mellan 10-11, sen hade jag en forelasning fran tva reportrar fran sbs mellan 1-2, sen min tutorial mellan 2-4... Lararen drog dock ut pa tiden (som vanligt) sa kom inte ut fran skolan forran kvart i fem, och da var det bara att springa till jobbet som borjade klockan fem. Nu ar klockan ett pa natten, har bara hunnit hem och kolla mejlen och nu ska jag isang sa jag kan stiga upp tidigt imorrn och gora klart laxan till morgondagens lektion som jag inte har hunnit gora an... Gah!

Full rulle, like always.

Natti!

Kommentarer
Postat av: Mutter

Jamen där ser du, heja!



Hörrö... Inte jobba så mycket på veckorna så att du tar ihjäl dig på kuppen, var rädd om dig älskade unge!

Puuuuuuss!

2009-03-09 @ 20:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0