Spikmatta och intervjuer med fashion designers!

Fick min fodelsedagspresent idag; en Shakti-spikmatta! Jag lyckades bara ligga pa den i en och en halv minut (sammanlagt, efter att ha lyft mig upp nagra ganger) innan det gjrode sa ont att jag holl pa att doo och var tvungen att sluta. Men helt seriost, man kanner en forandring i hela kroppen nar man ligger dar, och bara jag kan vanja mig vid smartan (som tydligen gar bort efter 5-10 minuter) sa tror jag faktiskt att det ska kunna vara en riktigt bra grej. Och detta efter bara 1,5 minuter av smarta. Tror det ar ett positivt tecken. :) TACK MAMMA OCH FAMILJEN!!



Jag har hittat tva intervju-offer idag, tack och lov! En ska jag intervjua imorgon och en pa lordag. Holl pa att fa panik eftersom jag inte hade nan story (ska in pa sondag).

Nu har jag dock panik av andra anledningar; manniskorna jag intervjuar ar valkanda fashion designers. HJALP!!!!!!!!! Hur lyckades jag med detta? Vad fragar man?


Sitter och researchar, tanker igenom min artikel och skriver fragor nu, tillsammans med massvis med vin och TimTams. :)











Kommentarer
Postat av: Mutter

Enochenhalv minut? asg



Man frågar... "Vad vill du att folk ska tänka/känna när de ser/har på sig dina kläder?". T.ex. Lycka till!

2009-06-04 @ 18:53:59
Postat av: Systeryster

Jag vet att det är ett par dagar sen, men grattis på födelsedagen i efterskott :)

Du lär dig nog hur du ska göra med den där spikmattan :)

Massor med kramar!

2009-06-05 @ 15:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0