Tamagotchi!

106 miljoner dollar var i potten for lottot idag, den storsta potten nagonsin i Australiens historia. Bade jag och Paul kopte lotter (jag for forsta gangen i mitt liv!) men vi vann inga 106 miljoner dollar. Nagon i Queensland och nagon i South Australia fick dela pa vinsten tydligen. "Bastards!", ropade Paul fran sovrummet. Haha. Fyra nummer fick jag iallafall, sa vi far se hur mkt pengar det blir imorrn. Typ femton dollar eller dylikt.


Jag och Paul har svullat ikvall. Riktigt ordentligt. Forst at vi varsin pizza, sen garlic bread och till efteratt blev det tim tams, glass och choklad. Ar ganska matt och acklad just nu. Tss. :P Har inte varit till gymmet pa typ tre veckor, tankte borja ordentligen nu nar jag ar pa holidays men det har inte blivit av (for mkt jobb och annat roligt).


Skulle ju kopa gymkort nar jag fick tillbaka skattepengarna ocksa, men det har inte heller blivit av. Och nu ska jag kopa en byra for det som ar kvar, sa gymkort far vanta... Asch.



Nar jag och Paul handlade tidigare idag sag jag att de salde tamagotchisi mataffaren! Jag vill absolut ha en. Jag vet att det ar det fanigaste, lojligaste och barnsligaste ni nansin har hort, men jag vill ha en. Maste ha! Vi far ju inte ha nagra djur i lagenheten och jag vill ha. Ska kopa imorrn typ. Paul sa nej och gav mig ett hundben i gummi som piper, men det vill jag ju inte ha. Ar ingen hund...


Kommentarer
Postat av: Mutter

Hahahaha, prova tugga på det, det kanske är kul fastän du inte är nån hund? ;-)



Låter som om ni fick med hela näringscirkeln i en enda måltid haha

2009-06-30 @ 21:50:43
Postat av: Sarah

Hörru kusen - lever du???

2009-08-07 @ 13:51:40
URL: http://spaggl.blogpspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0