Sen sist

Forlat for ett langt uppehall igen. Jag har manga anledningar till detta avbrott, nagra bra och nagra mindre bra men i allmanhet ar det for mkt jobb och for mycket alkohol som ar boven i dramat. Jobbade sex dagar forra veckan, partade nagra av dagarna (aven sondag vilket var enda lediga dagen, damn me), jobbade sent, sov sent, vaknade sent, typ i tid lagom att ga till jobbet = no time for blogging.


I lordags slutade jag jobbet 4.30, drog till Hungry Jacks (ja, Burger king heter Hungry Jacks i Australien, same same but different) med nagra fran jobbet och sen hem och sov.


I sondags skulle vi bowla med jobbet och vi skulle traffas klockan 4pm, men eftersom jag inte kom isang forran efter 6am vaknade jag dock 3.15, och detta bara som ett resultat av ett mottaget sms. Hade ingen lust alls att stiga upp, sa jag sms:ade en kompis och sa att jag inte skulle komma. Circa 30 sekunder senare ringer min ena boss och skriker "Rebeccaaaaaaaa! Where are you?". Forsokte forklara att jag fortfarande lag och sov varpa min andra boss tog over telefonen och klart men bestamt sa att jag hade 45 minuter pa mig att duscha och pallra mig ivag till bowlingen. Haha. Sagt och gjort. Hallde i mig en kopp kaffe, duschade och sprang ivag. Vodka redbull till frukost.


Forlorade 2 av 2 ganger i bowling. Sen at vi pizza pa Cargo i Darling Harbour, en till vodka redbull, ett glas vin och tva jagerbombs. Fram tills nu hade jag tankt ga hem direkt efter pizzan, men... Sa blir det ju sallan...


Bevis pa faktiskt bowlade forst






Hur man gor jagerbombs utan shotglas


Vattenkrig i baren


Scott glider ner for en stang i nan gaybar, haha


Caroline far transporthjalp



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0