Chocktillstand

Well. Efter en timma i parken igar var jag helt sonderbrand (trots solskyddsfaktor 30+) och helt yr (trots att jag druckit en liter vatten), sa da var det bara att ga och kopa aloe vera och ga hem. Hamtade tvatten, gick runt och kollade i affarer, malade naglarna... Och sen blev  jag sjuk. Riktigt pangforkyld. Igarkvall hade jag feber, varenda muskel i kroppen varkte, huden gjorde ont, det gjorde ont i ogonen nar jag flyttade blicken at olika hall, ont i halsen, snorar som tusan, nyser var femte minut... Gick och la mig med dubbla filtar i var kokande lagenhet och somnade klockan nio.

Min stackars kropp ar val i chocktillstand efter ett forst ha varit i kylan i sverige och Kina (och i Kina dar jag inte ens hade nan vinterjacka!), och sedan direkt till varmen och solen har i Sydney. Inte konstigt att man blir forkyld, men det ar ju tyyyyypiskt, for pa lordag ar det going-away party for nagra vanner och Pauls fodelsedag ar pa sondag. Far fanimej hinna bli frisk innan dess!

Idag var det 35 grader har, 43 pa vissa stallen i Sydney. Fram till klockan fyra, da temperaturen sjonk tio grader pa tio minuter (!!!! sa de pa tv) och det blev storm istallet. Regn, aska, blixtrar, blasigt.... Jaja. Man vet aldrig med vadret har. Imorrn ska det vara 33 grader igen. :)

Var till baren och pratade idag och jag borjar jobba dar nasta vecka. Gut, behover pengar.

Well. Nu ska jag ga och snyta mig lite mer.


Puss!


Kommentarer
Postat av: Mutter

Stackers liten, mer kiwi!



Baren???



Har du läst på min fb förresten?



Krya på dig, puss!

2009-01-16 @ 21:23:31
Postat av: Mutter

Stackers liten, ät mer kiwi!



Baren?



Har du läst på min fb förresten?



Krya på dig, puuuuss!

2009-01-16 @ 21:25:02
Postat av: Mutter

Stackers liten, ät mer kiwi!



Baren?



Har du läst på min fb förresten?



Krya på dig, puuuuss!

2009-01-16 @ 21:25:48
Postat av: Igen

Och sådär blir det när man är "gud så datorovänlig" (Henkes ord när jag våldklickar när inte saker händer på stuberten)... ;-)

2009-01-16 @ 21:27:18
Postat av: Rebecca

hahaha, talamod!! :P



Yes, ska borja jobba i baren igen, for den har bytt agareoch de daliga managerna har fatt sparken.. haha. sa det blir nog bra, borjar nasta vecka.



vad menar du med har jag last pa din fb? last vad?

2009-01-17 @ 21:50:42
Postat av: Agneta

Glöm inte att äta kiwi....;)

Vaddå tjatig moder???

2009-01-20 @ 15:52:39
URL: http://tetrissas.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0