Back in Oz!

Antligen tillbaka i Australien!

Kina var ingen hit alls, Beijing var fult och trakigt (nog pga att det var vinter, men anda), alla forsokte lura dig pa pengar, ingen pratade engelska och jag var den enda turisten jag sag. Forsokte ta mig till kinesiska muren men gav upp, at middag och frukost pa subway och stannade pa mitt hotellrum hela vistelsen. Sen hjalpte det val inte att jag inte hade sovit pa 24 timmar och att det var minus atta grader och jag inte hade nagra vinterklader, men nej, kina aker jag aldrig tillbaka till... Forutsatt att det inte ar sommar och jag har nagon med mig som pratar bade kinesiska och engelska. Hua.






Sjukt fint landskap fran flygplansfonstret dock!


Pappersmugg?


Delikatessmat pa flyget? Eh..



Jaja. Lyckades iallafall ta mig tillbaka till sydney, och det ar underbart varmt har, sa det vara bara att raka benen, mala tanaglarna och pa med shortsen igen! :)

Skogsbrander harjar i norra Sydney, oversvamningar i Cairns och tre hajattacker pa tva dagar langst ostkusten. En helt vanlig sommar i Australien... Haha.

Kommentarer
Postat av: Mutter

Utsikten ser heelt ok ut ja!



Kan du vänligen ge f*n i att bada i havet dårå?



Älskar dig, puss!

2009-01-13 @ 18:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0