Well...

Forlat for att jag inte har skrivit sa mycket den senaste veckan, bloggen har blivit lidande eftersom jag har varit tvungen att lagga all min energi pa bankarenden, skolbesok, problemproblemproblem med ALLT. Orkar inte ens dra upp allt. Men det har varit en javligt jobbig vecka iaf. Och tillraga pa allt sa har jag jobbat tiotimmars-pass efter tiotimmars-pass, slutat mellan tre och fyra pa morgonen, upp igen och fortsatta med problemen. Men nu verkar det mesta ha lost sig, jag har betalat skolan (trots att det blev 600 dollar dyrare av skumma anledningar), fatt resten av CSN-pengarna, enrolled, och idag var forsta dagen pa orientationen, hade tankt mig en timma eller tva men var dar fran nio till halv fem, sa jag hann inte till the department of immigration som jag skulle till idag eftersom att visumet strular. Far bli imorrn. Ingen chock att det strular med visumet ocksa, allt som kan ga fel kommer att ga fel.... Etc.

Asch, ar for trott for att skriva nu ocksa. Uppdaterar nan annan dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0