Forts.

Dodsantalet har stigit till 173, och 24 brander brinner fortfarande. Har regnar det dock for forsta gangen pa veckor, kan hjalpa mot torkan lite...

Imorrn ska jag till banken for forhoppningsvis sista gangen, och sedan till UTS, och pa fredag ska jag dit igen for en enrolment session och efter det kan jag borja! WHOA! Orientation, skaffa studientivsum, en entimmas tur av skolan nasta torsdag. Det borjar handa saker... :)

Har tagit igen mig efter helgens tva 10-timmars pass med for lite staff och alldeles for lite somn. Jag och Paul bestamde oss for att inte flytta in next door, utan ska hitta ett stalle som ar storre och fraschare. Letar for fullt...



PS. Grace lamnade mig som referens nu nar hon sokte nytt jobb, och dom ringde idag och fragade lite saker om henne. Kande mig valdigt viktig i sisadar fem minuter... Haha. DS.

Kommentarer
Postat av: Agneta

Hoppas då det kommer att regna mycket. Här har de lovat snöstorm, SMHI har gått ut med en klass ! varning...

2009-02-10 @ 17:32:19
URL: http://tetrissas.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0