Regnvader och vinterklader

Usch, mycket plugg och jobb de senaste dagarna, IGEN. Lagkonjuktur innebar nedskarning, och darfor ar vi bara tva personer + manager bakom baren pa mandagar och tisdagar pa jobbet, vilket visade sig innebara kaos igar. Ingen pa golvet heller, sa vi maste bara ut maten nar den ar klar ocksa, Jordan hjalpte till bakom baren bast han kunde fram tills en av kockarna skar sig i handen och var tvungen att aka till sjukan, da fick han leka kock istallet.
Vilket lamnade mig och Maximilian ensamma att servera alla, plocka glas, bara ut mat... M.m. Kandes som ett javla gympass att springa runt hela tiden, vilket nog kanske var bra eftersom jag inte har varit till gymmet pa typ en vecka nu...


Jaja. Igar betalade jag hyra, hamtade Pauls drycleaning, lamnade igen polisrapporten, hamtade paketet fran Pauls mamma. Idag drack jag kaffe med Sara i Hyde Park innan det borjade regna, hon var tvungen att ga till uni och jag gick hem.


Maste hitta en story om jakla Sydney. Hata. Fick dock ett mejl av min galna larare idag dar hon skrev att mina skolbloggar var perfect. Kandes jakligt bra, men hjalper mig inte hitta en story. Faen.

Alska: Pauls mamma stickade en rosa halsduk till mig som jag hade pa mig idag, nu nar det borjar bli riktigt kyligt (typ 20 grader och regn), tillsammans med min jacka fran H&M, ljusa jeans och svarta ballerinaskor.


Kommentarer
Postat av: Kicki

Haha, såna där gympapass har jag var och varannan dag på mitt jobb! Men det beror inte så mycket på lågkonjunktur som det beror på min dumsnåla chef. Kom hem och börja jobba hos oss, då behöver du aldrig mer lägga pengar på gymmet! :)

2009-04-22 @ 16:14:46
URL: http://nifty.blogg.se.
Postat av: mercibeaucoup

SV: det har jag ingen aning om... :/

2009-04-22 @ 17:27:22
URL: http://mercibeaucoup.blogg.se/
Postat av: Agneta

Kyligt? 20 grader +?

2009-04-23 @ 22:58:09
URL: http://tetrissas.spaces.live.com/
Postat av: Mutter

Vad gulligt av Pauls mamma! Men vadå för polisrapport? Måste storyn omn Sydney vara ny också? Hmmm... Tänk positivt, du tjänar pengar på att jobba! ;-P



Puss!

2009-04-25 @ 13:13:52
Postat av: Rebecca

Ja, vi borjar fa sana gympapass lite hela tiden nu pa jobbet eftersom de inte har lika mkt staff pa som forut. Gah!



Fick lana en polisrapport av en kille jag intervjuade for nan vecka sen, men den hjalpte tyvarr inte mycket... Hm. Maste vara en ny story om sydney, ja, och det far inte vara skriver om forut. Gar inte sa bra.



Och det ar kyligt nar det ar 20 grader, det blaser kallt! :P

2009-04-26 @ 06:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0