Pasklov!!

Jobbade till halv tva inatt, var hemma vid tva och skulle upp sju. Usch. Det var dock bara tre timmar idag sa slutade klockan tolv, sen sprang jag till Make up store och kopte en grej, och sen....

HITTADE JAG SKORNA!!!

Ni vet dom jag skrev om som jag glomde bort vart jag hade sett dom? Hittade dom igarkvall, men de fanns inte kvar i min storlek i den affaren sa hon ringde till ett annat stalle som la undan dom till mig. Sa jag akte upp till Wynyard station och kopte dom dar. Kar!

Nu har jag dock daligt samvete for att jag har slosat bort alla mina pengar, meeen....

Lagger upp bilder sen, nu ska jag mala naglarna och sen springa till jobbet.

Ses!

Kommentarer
Postat av: Mutter

Eyh, grattis gumman! Är säkert värt nudlar ytterligare en vecka! ;-)

2009-04-10 @ 20:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0