Nasta vecka

Briefing over helvetesveckan som kommer:

Mandag: Lecture mellan 10-11, mota gruppen kl 11, aka till Paddington och hamta var inspelade intervju som blivit omgord till digital-nanting (fattar inte), 65 dollar! tillbaka till skolan, borja edita. 2-4 har jag tutorial, efter det fortsatta edita intervjun, skriva ihop en rapport om den samt trana presentationen.

Tisdag: Mota gruppen tidigt (typ 9?) och fortsatta med det vi inte hann pa mandagen, lecture mellan 1-2, fortsatta med gruppen efter det fram till fyra da vi har presentationen i var tutorial fram till 6pm. Springa ivag till jobbet pa bar training som egentligen borjar klockan fem, kommer bli en timma sen. Training fram till 8pm. Lamna personuppgifter till the building security dar vi bor. Typ.

Onsdag: Lasa massa readings infor morgondagen, sen kl 4.30 informationsmote med ABC news, efter det springa till en annan bar training fran 5-7 pa jobbet (kommer vara sen igen). Sen ar det tankt att jag ska borja jobba klockan sex ocksa, vet inte hur dom hade planerat det...? Jobbar hela kvallen.

Torsdag: Lecture 9-10, tutorial 10-12.
Efter det ar det PASKLOV!!!!
Jobbar 6pm.

Jobbet har stangt pa fredag, sa det blir nog enda fredagen jag har ledigt iar. Typ. Vi tankte ga ut med jobbet och fira, eftersom vi aldrig ar lediga allihopa samtidig annars. Jag skaffade jobb at min svenska kompis Sara i min bar, sa hon borjar jobba dar nasta vecka. Nice!

Sen kan jag inte komma ihag mer... Jobbar klockan 8pm pa lordag, formodligen oehort bakis. Under pasklovet ska jag komma ikapp med all lasning jag inte har hunnit gora, samt skriva en ny story om nan annan suburb som ska lamnas in pa sondag kl 5pm, sista dagen pa pasklovet. Hur orattvist ar inte det? Det innebar ju att vi maste plugga under lovet anda om vi ska fa det klart. Dessutom har vi en annan uppgift som ska lamnas in pa torsdagen efter lovet ar slut, sa det kommer vi ju masta gora under lover ocksa... Inte rattvist.

Kommentarer
Postat av: Mutter

Nä livet ÄR inte rättvist! Hu, låter sjukt mycket som ni har att göra, lycka till med allt. Älskar dig!

2009-04-05 @ 14:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0