Manana =antligen idag!

Att borja trana ar ju en plan som alltid borjar manana, manana. Eller nasta vecka. Eller nasta ar.

MEN, idag har jag faktiskt varitt ill gymet! Whoa! Hade tankt springa fem km men orkade typ bara fyra, och sen gick jag tva. Det ar ingen aircon eller flakt eller nanting i det lilla, lilla gymet vi har, sa det blev sa jakla varmt att jag knappt kunde andas i slutet. Ska ta med mig var flakt nasta gang... Haha.

Sen gjorde jag lite sit-ups o grejer i lagenheten, och nu har jag druckit nan proteindrink som Paul hade i kylskapet (bla) och atit aggrora (dock pa vitt brod men vi hade inget annat) och gurka. Och tva koppar kaffe. Hah. Fit for fight!

Nu ska jag lasa massa grejer vi maste lasa innan imorrn, sen halv fem ska jag till uni och lyssna pa nan fran ABC news och sen borjar jag jobba klockan sex. See ya!


Bild fran www.explosivemusclegrowth.com
(ingen sida jag normalt besoker, googlade bara "fitness" och hittade den har bilden... Haha)

Kommentarer
Postat av: Mutter

Heja gumman friskt humör!

2009-04-08 @ 10:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0