Ikea!

De senaste dagarna har varit mycket jobb och mycket plugg. Har gjort lite extra promortion work for puben utover mina extra skift, och pluggat nar jag har hunnit. Maste bli mycket mer plugg i veckan, har sjuukt mycket att gora. Pa torsdag har jag dock fodelsedagsfirande for Caroline med sjuratters middag (!!!), tre jobbskift plus extra promo work, atta timmars cocktailtraning pa tisdag och onsdag, samt till Ikea nasta helg.

Vi var till Ikea idag ocksa for att kopa mobler (efter bara fyra timmars somn eftersom vi jobbade sent bada tva...). Paul fick sina pengar fran kara Kevin Rudd, sa vi ska satta spratt pa dom... Haha. Vi kunde ju dock inte fa med oss nanting eftersom vi akte tag dit, men vi har iaf valt ut ett tv-stall, ett soffbord samt en byra till sovrummet. Superbra! Vi ska forsoka fa lana en kompis bil nasta helg och aka och kopa dom, 80 dollar ville de ha pa Ikea for hemkorning sa vi kande att vi kunde vanta en vecka.

Nagot som inte kunde vanta en vecka var dock KAVIAR!! Kopte tre tuber med kaviar, en stor Marabou chockladkaka samt salta lakritsfiskar... Helt fantastiskt!







Forresten, igar pa jobbet hade vi en function pa overvaningen, och det blev nat fel pa rokmaskinen sa hela lokalen blev rokfylld och brandlarmet gick och brandbilar kom och massa brandman overallt! Dom var inte dar sa lange dock, eftersom roken skingrades ratt fort och kvallen kunde fortga som vanligt.

Jaja. Plugg var det? Efter nagra kaviarmackor... :D

Kommentarer
Postat av: Kicki

Du skrev på resedagboken att du flyttat hit, så det var bara att länka vidare! Med mig är allting bra, har just haft semester i två veckor! Livet kunde vart sämre så att säga! :) Jo vi har hund nuförtiden, han fyllde nyss ett år så han är på väg mot sin värsta tonår, så just nu är det mycket hund! Men det gör inget, jag älskar det! Kalles kaviar och Marabou, vissa saker förändras inte trots att du knappt vart i Sverige på massor med år. Skönt att höra! :) Kram

2009-04-19 @ 22:25:09
URL: http://nifty.blogg.se.
Postat av: Kusin Sarah

Lite lustigt att när jag bodde i Australien var IKEA likställt en mataffär för mig (saltlakrits framförallt) men numera är det... mycket dyrare att åka dit :)



Vi tänkte på dig igår på din farmors 75-årskalas!

KRAM!

2009-04-19 @ 23:25:44
Postat av: Anonym

Säg till när Paul har lärt sig äta kaviar så kan jag skicka en burk suring! ;-)

2009-04-20 @ 19:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0