Forvirrad

Igar nar jag sprang mellan ett mote pa skolan och.. eh, nanting annat? Sa jag jag varldens finaste laga Minnetonkas (som jag skrivit om tidigare). Jag hade dock inte tid att stanna och kolla pa dom, och nu kan jag inte for mitt liv komma ihag vart jag sag dom. Sa sjukt irriterande. Har forsokt komma ihag vilka vagar jag gick, men kommer inte ihag. Kanns som att igar var en vecka sen. Sa forvirrad.

Sov bra igarnatt dock for forsta gangen pa typ veckor, vilket veerkligen behovdes!!

Har last The journalist's guide to media law hela dagen, och real estate agenten kom och fixade nagra saker som behovde fixas i lagenheten... Ska ga ner till poolen och simma lite, bada bubbelpool och basta ett tag med Paul (for forsta gangen sen vi flyttade in!!), och sen ska jag lasa tidningen, blogga om det, och sen borjar jag jobba klockan nio. Whoa!

Vi staller om klockorna inatt, och Paul var sa lycklig eftersom han skulle fa sova en timma langre, tills han insag att han jobbade. HAHA! Sa nu maste han typ jobba en timma langre istallet. Tss. (Jag kommer hinna sluta innan kl 3 nar klockorna stalls om, sa for mig ar det lugnt...)

Kommentarer
Postat av: Mutter

Nah vad surt att jobba den extra långa natten, hälsa och beklaga för honom! Hoppas ni hade det skönt i bastun och poolen och att dina sovabranätter fortsätter, inte konstigt att du är förvirrad med tanke på tempot senaste tiden. Hörs imorgon, puss!

2009-04-04 @ 11:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0