Sen halloween update

Jag vet att det ar lite sent, men eftersom jag precis startade bloggen tankte jag skriva lite om forra helgen; Halloween!

Forst gick vi pa en vinprovning ombord pa en kryssningsbat som gick runt Sydney Harbour med nagra vanner. Paul vakte mig pa morgonen och jag hade 30 minuter pa att gora mig klar, och efter att en vimsig taxidriver villade bort sig fick jag springa flera kvarter i hogklackat och tajta jeans. Ingen hojdare. Men efter lite champagne, vin och ost och kex kandes det battre.





Sen hann vi forbi the Food & Wine Festival i Hyde Park...



Och efter nagra fler drinkar i en annan bar drog vi ivag pa Halloweenparty! Jag hade pa mig klanningen som Paul kopte till mig som en forsenad fodelsedagspresent... Alskar den! Maste dock kopa ett annat balte att ha till, det pa bilden ar for stort sa klanningen ser lite plufsig ut... Men den ar superfin, lovar!





Och denna, bara for att ni ska fa se klannigen lite mer, trots att jag ser lite goofy ut. :P



Haha. Det var underhallningen for ikvall. Tror det ar dax for sangen nu, sa jag orkar upp till jobbet imorrn, Imorgon ar det festival i Newtown, men den slutar typ klockan fem och jag slutar jobba klockan fyra, sa vi far se om jag hinner dit nagra minuter... Hall tummarna!

Kommentarer
Postat av: Agneta

Aha! Hornen, ett arv från din moder???

2008-11-08 @ 14:20:15
URL: http://tetrissas.spaces.live.com/
Postat av: Rebecca

Haha, precis! De finns dar naturligt, forsoker dolja dem hela tiden forutom halloween ;)

2008-11-08 @ 14:24:13
Postat av: Mutter

ASG! Vad skönt att du jämte den sjuka humorn ärvde något mer bra!

2008-11-08 @ 14:26:19
URL: http://jaana0.spaces.live.com/
Postat av: Rebecca

hahaha ;)

2008-11-08 @ 14:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0