Torsdag = bakisdag

Igar nar jag kom hem lag Paul och sov, sa nar Lucia ringde och fragade om jag ville komma for en drink sa tankte jag att jag hade ju inget battre for mig. Vaknade upp imorse fullt pakladd och sjukt bakis. Och for att huvudet kande for att stanna hemma sa var det fullt os pa jobbet, salde over 40 par skor och fixade halva budgeten ensam.

Dock nar jag satt och forsokte trycka i mig min lunch utan att spy kom det forbi en man och sa att jag var den vackraste tjejen han nagonsin sett. Det gjorde min dag. Sen hittade jag 20 dollar pa gatan, vilket gjorde den annu battre. Sen tankte dock nan dar uppe att man far ju for faen inte vara glad en bakisdag i jobbet, sa jag fick en skokartong (med skor i) i huvudet fran hog hojd. Aj.

Nu ar jag dock hemma och ska sova. I love my bed.

Ps. Var pa efterfest hos mina grannar jag som aldrig traffat forut och som jag inte skulle kanna igen om jag traffade idag. Kommer inte vaga ga ut omaskerad pa manader. Ds.

Kommentarer
Postat av: Mutter

Du kanske alltid skulle vara bakis? ;-P



Bra för egot att få komplimanger, sug på den! Och du, jag har bott granne med många här i 6½ år utan att känna igen dem så skippa maskeringen, köp mig en brun sopsäck jag kan ha på mig istället!

2008-11-27 @ 19:08:36
Postat av: Agneta

Jag trodde att ni var sociala människor, både du och din mor... ;-)

2008-11-29 @ 22:02:35
URL: http://tetrissas.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0