Skyltfonsterpyntning

David Jones (som Paul jobbar for) ar ett av Australiens storsta lite exklusivare varuhus (tillsammans med Myer), och deras julpyntning i skyltfonstrena skapar alltid stora publikskaror nar de kommer igang. Pa bilderna kanske det inte ser sa mycket ut, men i verkligheten ror sig alla figurer ocksa, och spelar julsanger hela dagen. Ratt irriterande efter ett tag, men som tur ar hor jag det bara nar jag gar till och fran jobbet.








Diggar hur Hermes (som ligger mittemot, sjalvfallet)-skylten speglar sig i rutan pa kortet


Kommentarer
Postat av: Mutter

Ehm, får man nån julkänsla av det där då? Call me oldfashioned men det är ändå nåt visst med skyltsöndag på första advent med snö...

2008-11-11 @ 17:57:55
Postat av: Rebecca

nja, julkansla far jag inte riktigt.. det vantar jag med tills jag kommer hem :)

2008-11-12 @ 09:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0