Redback spiders

Igar efter jobbet skyndade jag mig till Newtown for att hinna till festivalen, men den var slut nar jag kom fram. Gah. Istallet var vi massa folk som satte oss i en annan bar och drack ett tag, innan vi bestamde oss for att ga hem. det tog typ tva och en halv timma, efter stopp pa McDonalds och lite annat. Vi hade det trevligt, men mest spannande var denna redback spider som vi stotte pa mitt pa gatan i Newtown:





Redbacks ar en av australiens giftigaste spindlar, de sma kan doda barn, men denna lilla rackare var sa stor att den nog hade kunnat doda en vuxen manniska. Sa Paul trampade pa den. Grymt. Doda eller dodas, ey?

Kommentarer
Postat av: Mutter

Mest spännande? Uuuuugh... Tur att din packning "bor" i garaget! ;-P



Zorro ligger här bredvid datorn, han skickar ett kurr!

2008-11-10 @ 17:01:31
Postat av: Rebecca

Asch, inga sana finns bland mina grejer.. tror jag? :)

kurra tillbaka!

2008-11-11 @ 09:35:37
Postat av: Agneta

Vacker. Den ser ut som den har (hade) en kropp av bärnsten.

2008-11-12 @ 01:58:07
URL: http://tetrissas.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0