Kandischeck

Idag efter jobbet kom jag ut fran shoppingcentret, och pa gatan typ precis utanfor var det fullt med folk, kravallstangsel, en rod matta och massvis med folk med filmkameror och mikrofoner. Det var den australiensiska preimiaren av Madagaskar, sa Ben Stiller och Chris Rock som gor tva av rosterna var dar. Sag de pa ett program igarkvall dar de intervjuades, sa det var lite kul. Jag bar ALLTID med mig min kamera, men i fredags efter nagra drinkar for mycket lyckades jag tappa bort fodralet till den, sa jag har lamnat den hemma sen dess sa jag kunde inte knappa nagra bilder. Skulle ta med telefonen istallet, lyckades ta en bild (som blev suddig) och sen dog batteriet. Tajming.

Sa kommer jag hem, och Ronan Keating ar pa tv och berattar hur han gick till Scruffy Murphys igarkvall. Scruffy Murphy's ar sydneys.. ehum... scruffiest irlandska pub, dar jag jobbade arslet av mig i sex manader for typ tva ar sen. Vi var dar och at middag bara haromdan, men inte fan ar det nagra kandisar dar da. Tss.

Imorrn ar det dock dax for Nicole Kidman och Hugh Jackman att ga roda mattan har i stan for premiaren av filmen Australia. Ar ledig imorrn, sa om jag orkar kla pa mig over huvud taget ska jag dra mig dit, och da lovar jag att ta med kameran. Haha.

Utover det har det inte hand mycket idag. Sov skitdaligt inatt, ar forkyld, det var svinkallt i affaren pga aircon (fros hela dagen), lyckades inte ens mota budgeten i affaren for det var sa jakla dott, mensvark, huvudvark, you name it. Kopte en flaska vin pavagen hem for jag kande mig sa elandig, men nu ar jag tillochmed for trott for att ens oppna den.. Buhu..

Kommentarer
Postat av: Mutter

Stackers lilla snuttepluttan! kramar om Hoppas du mår bättre imorgon och orkar njuta av vinet då. God kändisjaktlycka!

2008-11-17 @ 17:04:09
Postat av: Agneta

Glöm då inte att kolla kamerans batteri, glöm för allt i världen INTE bort Murphys lag!

2008-11-18 @ 00:27:19
URL: http://tetrissas.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0