Hojden av lathet.

Sen jag kom tillbaka har kranen i badrummet lackt. Rormockaren var har och fixade det haromdan, och nu tycker bade jag och Paul att det ar lite halvjobbigt att maste vrida pa kranen for att fa vatten. Gah.

En annan sak jag brukar irritera mig pa nar jag har trakigt ar att aggfacket i varat kylskap bara tar atta agg, nar alla vet att aggkartongerna man koper fran affaren har antingen sex eller tolv. Sjukt irriterande. (Speciellt eftersom vi alltid koper 12-pack sa det blir nagra agg over som maste ligga nan annanstans och ga sonder).

Jaja.

Kommentarer
Postat av: Mutter aka problemlösaren nr 1

Gör omelett samma dag ni köper ägg så är problemet ur världen! tipsar



2008-11-25 @ 21:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0