Gratis Estee Lauder

Jag tycker det ser sa trakigt ut nu nar bloggen ar ny och bara har nagra fa inlagg, sa jag trycker in ett till. Min nya boss pa jobbet har en kompis som jobbar for nat stort foretag med kosmetika och andra grejer, sa igar kom han in med en hel lada med prover fran Estee Lauders parfym Beautiful Love. Bara att plocka pa sig! Vet inte om jag ar helt galen i doften, men den ar okej och gratis ar ju alltid gott. Haha. :)

 

Och jag behover inte saga det, men det ar mulet idag pa min lediga dag. Som vanligt. Vill ga till stranden, men vadret ar emot mig. Igar var det dock ratt fint och varmt. Sommaren ar har! Det har lilla plazat gar jag forbi varje dag nar jag gar till jobbet. Mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0