Biljetten kopt!

Idag efter jobbet skulle jag och Paul finally kopa min biljett tillbaka till oz efter jul, nar det helt plotsligt borjade brinna i en byggnad som vi passerade! Svart rok bolmade upp fran taket, och inom nagra minuter hade atta brandbilar och typ sju polisbilar anlant och sparrade av hela korsningen mellan george street och liverpool street, mitt i stan! I rusningstid.

Jag och Paul gick dock och kopte min biljett (som vi hittade till ett KANONPRIS, 1118 dollar. Da maste jag spendera en natt i Beijing men jag har aldrig varit i Kina sa jag klagar inte) och nar vi kom ut igen sa verkade de ha det typ underkontroll.

Tillbaka till biljetten; kan inte forsta att vi lyckades hitta den, speciellt inte eftersom de billigaste vi hittade pa itnernet var typ 1700 dollar och man brukar ju aldrig fa det billigare pa en travel agency liksom... Men vi pratade med en skiduktig tjej som tryckte pa massa knappar och fixade en biljett for 1118 dollar, inklusive forsakring. Whie!

Kommentarer
Postat av: Agneta

Grattis!

2008-11-29 @ 22:03:31
URL: http://tetrissas.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0