Lange sen sist...

Har inte skrivit pa ett tag, men det var mycket tjo innan jag skulle aka, och nu ar jag i sveeeeeerige. Det ar svinkallt, men underbart anda! Har dock glomt laddaren till kameran samt sladden till att overfora bilder, sa det blir int mycket sant innan jag kommer tillbaka. Ska dock knycka nagra bilder fran mamma och lagga upp.. Men lite senare.

Nu vantar jag pa att alla ska vakna (har haft frukosten framdukat i en timme snart, men ingen vill stiga upp) sa vi kan aka och shoppa pa mellandagrean sen. Whiiie!

Kommentarer
Postat av: Mutter

Så underbart att ha dig hemma snutt!



Du brinner för shopping på rean, vi brinner för långa sovmorgnar... ;-P

2008-12-28 @ 00:22:30
Postat av: Sarah

Och i norra Sverige bränner vi studentlägenheter och julbockar :-P

2008-12-30 @ 15:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0